תיעוד: אלפים בהלווית איש החסד ר' שמואל סגל ז"ל

בנצי לייזרוביץ No Comments on תיעוד: אלפים בהלווית איש החסד ר' שמואל סגל ז"ל

רחובות קריית ספר נצבעו שחור: אלפים מתושבי העיר מודיעין עלית בהלוויית איש החסד הרב שמואל סגל ז"ל, מפקד זק"א ומגדולי בעלי החסד בעיר. הספידוהו, המרא דאתרא, הרב קסלר ובנו הרב חיים סגל. במעמד הקריעה וברכת דיין האמת עברו בזה אחר זה 16 בנים ובנות, אחיותיו ולאביו שליט"א שהצדיקו עליהם את הדין | תיעוד מרגש

צילום: בנצי לייזרוביץ'
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אלפים מתושבי העיר מודיעין עלית בהלוויית איש החסד הרב שמואל סגל ז"ל שנפטר במהלך הלילה בחטף לאחר שלקה בליבו בפתאומיות. לפני מסע ההלוויה נאמרו פרקי תהילים מפי ידידו הרב שלמה מילר שביקש בקשת מחילה בשם תושבי העיר ומתפללי בית הכנסת  אנשי ירושלים.

ראשון המספידים היה המרא דאתרא הגאון הרב קסלר שליטא שתינה את האבידה לכל בני העיר ולמשפחה בפרט: "ראש וראשון לכל דבר שבקדושה. מגיל בר מצוה ועד אתמול לא הפסיד תפילת שחרית בנץ, לא משנה מתי היה הולך לישון, החסד שהיה לו מחייב את כולנו".

לאחריו הספיד בנו הרב חיים סגל : "אבא, לא האמנתי שאהיה כאן כעת ואצטרך להספיד אותך, היית אבא לכולנו לכל העיר. כל דבר שבחסד ידעו מי הכתובת. אבא, בשם האמא האחים והאחיות אנו מבקשים ממך סליחה, תהא מליץ יושר על אמא על כל המשפחה" .

רגע מרטיט היה בברכת " ברוך אתה….דיין האמת" בקריעה לכל הילדים. בזה אחר זה 16 בנים ובנות, אחיותיו ולאביו שליט"א שהצדיק עליו את הדין.

video
play-sharp-fill

לאחר מכן נאמרו תפילות הקדיש ע"י בניו ומסע ההלוויה המשיך באמבולנס של זק"א שהיה עד הרגע האחרון אצל הרב סגל ובו נעשו חסדיו הגדולים. באמבולנס זה הוא מובא רגלית עד לרחוב הראשי של מודיעין עלית ומשם לבית העלמין באלעד.

video
play-sharp-fill


0 תגובות